1/22/13

Molima

De-a lungul anilor 2008-2011 am venit in Romania in fiecare an incercind sa cercetez si apoi sa scriu pe doua teme care m-au preocupat mult: Molima [scriere pe tema băutului], Raiul și iadul pre pământ [dileme cu privire la mult discutata problemă a romilor]. Am intervievat diferiti oameni si incet incet am transcris parti din material  si le-am tradus in engleza si am prezentat unele bucati aici in New York. Apoi in 2011 am incercat sa prezint in Romania si in romaneste, am incercat citeva colaborari, dar totul era ciudat de incoerent, asa ca am lasat-o balta. M-am gindit poate ca sunt materiale prea depresive, sa incerc sa creez un text mai optimistic, despre lucrurile frumoase din Romania. Si am inceput sa intervievez oameni de rind care mi s-au parut deosebiti. Cind m-am reintors in New York mi-au trebuit 2 luni sa ma regenerez dupa sejurul din Romania. Nici pina in ziua de azi nu m-am apucat de transcris, cu exceptia unui interviu care e postat pe blog. Click aici daca vrei sa-l citesti.
Saptamina trecuta dupa ce mi s-a publicat un articol in presa romana, si cititorii mi-au scris, m-am gindit ca decit sa stea materialele in sertar pina voi termina eu de redactat, etc. poate niciodata, poate anul asta, mai bine le pun pe blog, poate vor ajuta cuiva, undeva. Asa ca le postez asa in lucru cum sunt.
Fragmentele din Molima sunt o combinatie de interviuri reale si schite si monoloage imaginare.
Citeva fragmente sunt postate aici

No comments:

Post a Comment